Головна » 2014 » Листопад » 26 » Засідання №1 2014р.
12:23
Засідання №1 2014р.

13 листопада 2014 року відбулось чергове засідання школи педагогічної майстерності. Керівник школи заступник директора з навчальної роботи Маркіна І.Г. провела з педагогами семінар – тренінг на тему "Профілактика та подолання синдрому «професійного вигорання»". Завданнями засідання було :

- інформування про феномен "професійного вигорання", його причини та наслідки;

- визначення шляхів його профілактики та подолання;

- опанування антистресовими техніками;

- діагностика  синдрому «вигорання», тест «самооцінка стійкості до стресу».

Результати досліджень вітчизняних науковців в професіях системи «людина-людина» свідчать, що ознаки синдрому вигорання мають  65 % педагогів. Якщо подібний синдром спостерігається у вчителя, то це стає небезпекою для його учнів, тому що, як уже згадувалося, настрій учителя швидко передається учням. Тому дане питання є актуальним в колективі педагогів.

Для проведення семінару Ірина Геннадіївна підготувала комп'ютерну презентацію, продемонструвала відбірку відеоматеріалів.   Педагоги шляхом виконання тестів змогли провести диагностику  рівня свого емоційного вигорання та свою психологічну врівноваженність. Вони також познайомились з методами боротьби зі стресом.

 Психолог училища Гузік В.Б. підготувала для вчителів памятку "Як побороти стрес", а бібліотекар Петрів О.З підготувала виставку матеріалів з періодичних видань з теми, яка розглядалась.

 Під час перегляду відеороліку "Психологічний настрій" учасникам засідання була надана можливість зняти емоційне напруження, а підібраний музичний супровід найкраще сприяв гармонізації психоемоційного стану . Елементи фіто та аромо терапії ( чай з мяти та меліси ) та насичені вітамінами та мінералами шоколадні цукерки з горіхом та соняшниковим насінням  добре виконали свою протистресову дію.

Керівник школи педагогічної майстерності Маркіна І.Г. має надію, що проведений семінар – тренінг допоможе колегам  по роботі звертати увагу на позитивні моменти життя і вміти бути вдячними за них. Якщо з таких позицій підходити до життєвих ситуацій, то вони перестають сприйматися як проблеми, і життя починає сприйматись як школа, де події і ситуації складаються таким чином, щоб ми могли навчитись саме тому, що нам потрібно. 

 

Памятка, презентація

Категорія: Школа педагогічної майстерності | Переглядів: 331 | Додав: molodlem | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
close