Головна » 2017 » Лютий » 21 » Засідання
10:21
Засідання

Значну роль у формуванні особистісних якостей, необхідних для впровадження демократії, відіграє організація навчального процесу. Адже саме у процесі навчання розвиваються або нівелюються самооцінка, самоповага, толерантність, прийняття точки зору інших, вміння дискутувати та відстоювати свої переконання. 
Саме тому необхідно пам'ятати, що те, як ми навчаємо, має не менше значення, ніж те, чого ми навчаємо. Від того, які навчальні методи ми використовуємо, буде залежати, чи сформуємо ми в індивіда здатності відстоювати демократичні зміни. Адже демократична освіта — це, насамперед, процес активної взаємодії між педагогами та студентами. Водночас, це ще й процес взаємодії та обміну досвідом між самими студентами. 
Реалізація цього завдання більшою мірою залежить від педагогічних кадрів, їхньої майстерності та професіоналізму, тому методи навчання студентів повинні максимально сприяти виконанню поставлених цілей.
З цією метою  в ДНЗ "Чортківське ВПУ"  працює “Школа педагогічної майстерності”.
 
 У рамках роботи Школи педагогічної майстерності відбулися:

Засідання №1  на тему: " Психолого-педагогічні проблеми на уроці".     
             Психолог училища Гузік В.Б. провела з педагогами круглий стіл «Я зіткнувся з проблемою – як її вирішити?». Учасники заходу заслухали і обговорили доповідь, переглянули комп'ютерну презентацію. 
             Валентина Богданівна під час обговорення запропонувала розв'язати різноманітні конфліктні ситуації, а також нею були підготовлені для використання кожному педагогу пам'ятки  "ПСИХОЛОГІЧНА САМОДОПОМОГА у складних життєвих ситуаціях "Помилки і труднощі та шляхи їх вирішення".

Засідання №2  на тему:  Використання ігрових технологій на уроках.
             Заступник директора з навчальної роботи Маркіна І.Г. підготувала і провела презентацію – тренінг , метою якої було показати педагогам місце і роль ігрової технології в навчальному процесі, сполучення елементів гри та навчання .  Для проведення тренінгу були використані такі ігрові елементи, як логічні завдання, вправи, кросворди, лото, творчі завдання, для виконання яких необхідно було використати як знання з різних навчальних предметів, так і з педагогіки, методики, історії педагогіки. 
Під час засідання учасники зробили висновок , що ігровий підхід не є визначальним способом засвоєння навчального матеріалу, але він значно збагачує педагогіч¬ну практику і розширює можливості учнів. Для викладачів та майстрів виробничого навчання Іриною Геннадіївною були підготовлені методичні рекомендації з використання ігрових технологій на уроках. 
Бібліотекар Петрів О.З. підготувала виставку літератури та друкованих матеріалів із заявленої теми.
Засідання №3 на тему: "Проблема дисципліни учнів".
        Заступник директора з навчально-виховної роботи Дячок М.А. підготував матеріали у вигляді проблемного семінару. В доповіді  та комп'ютерній презентації розглянуті питання:
•    Причини недисциплінованої поведінки учнів на уроці.
•    Причини недисциплінованої поведінки учнів поза уроками.
•    Критерії, які є необхідною умовою того, щоб у вчителя загалом не було проблеми дисципліни .  
Психолог Гузік В.Б. підготувала пам’ятку педагогам у роботі з підлітками, в якій описані можливі реакції педагога на погану поведінку, нестандартні методи роботи для досягнення  хорошої дисципліни учнів.
 

Матеріали додаються:

Засідання 1

Засідання 2

Засідання 3

Категорія: Школа педагогічної майстерності | Переглядів: 42 | Додав: VTR | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Онлайн заява

 

Пошук

Календар

«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 78

Шукайте нас тут:

Банери

 

 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0