Головна » 2017 » Грудень » 6 » Педрада 05.12.2017
13:15
Педрада 05.12.2017

5 грудня 2017 року відбулось засідання педагогічної ради  , яка розглянула наступні питання :
1.    Особистісно орі¬єнтований підхід і розвиваюче на¬вчання на уроках загально – професійної підготовки. 
 Доповідав заступник директтора з НВР Бондя А.М.  В обговоренні прийняли участь викладачі Кулеба В.М., Карпик С.М., Юзишин Н.А.
(дивись презентації).
Рішення педради: 
- Схвалити роботу методичної комісії   загально-професійних предметів з впровадження особистісно орі¬єнтований підхід і розвиваюче на¬вчання на уроках;
-  Спрямувати роботу педагогів на впровадження різноманітних форм та методів навчальної діяльності, які дозволяють розкрити суб'єктивний досвід учнів;
-  Дотримуватись таких вимог, як – чітко формулювати пізнавальні завдання, які можуть бути  проблемними, спонукальними до активності, творчого мислення, пошуку новихзнань і способів дій, зосереджувати увагу на діяльності слабких, невстигаючих учнів, навчати учнів здійснювати самоконтроль, самоаналіз і самооцінювання.                                     
2.    Розвиток творчих здібностей педагогічних працівників та учнів шляхом  впровадження педагогічних нововведень як засобу активізації пізнавальної      діяльності. 
До    повідала методист Нефьодова О.П. В обговоренні прийняли участь заступник директора з НР Маркіна і.Г., викладач Кудляк І.Б. (дивись презентації).
  Рішення педради:  
-    Педагогічному колективу створити сприятливі умови для розвитку та саморозвитку кожної особистості;
-    Активізувати репродуктивну діяльність учнів, що розвиває память і навички репродуктивного мислення, використовуючи різноманітні форми та методи навчання;
-    Враховувати під час планування освітнього процесу психологічні особливості різних категорій учнів, добирати відповідні їхнім особистісним характеристикам методи та форми організації навчання;
-    Активізувати творчу активність учнів, в процесі якої учні самостійно зможуть здобувати знання, перебудовувати раніше отримані, здійснювати широке перенесення засвоєного на вирішення нових навчальних і практичних завдань;
-    Проаналізувати вікові та індивідуальні особливості особистості учнів І курсу, статеві відмінності для обраних стратегій оргшанізації розумової діяльності.    

 

Матеріали педради
 

Категорія: Педради | Переглядів: 74 | Додав: VTR | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
close