5 грудня 2017 року відбулось засідання педагогічної ради , яка розглянула наступні питання :
1. Особистісно орі¬єнтований підхід і розвиваюче на¬вчання на уроках загально – професійної підготовки.
Доповідав заступник директтора з НВР Бондя А.М. В обговоренні прийняли участь викладачі Кулеба В.М., Карпик С.М., Юзишин Н.А.
(дивись презентації).
Рішення педради:
- Схвалити роботу методичної комісії загально-професійних предметів з впровадження особистісно орі¬єнтований підхід і розвиваюче на¬вчання на уроках;
- Спрямувати роботу педагогів на впровадження різноманітних форм та методів навчальної діяльності, які дозволяють розкрити суб'єктивний досвід учнів;
- Дотримуватись таких вимог, як – чітко формулювати пізнавальні завдання, які можуть бути проблемними, спонукальними до активності, творчого мислення, пошуку новихзнань і способів дій, зосереджувати увагу на діяльності слабких, невстигаючих учнів, навчати учнів здійснювати самоконтроль, самоаналіз і самооцінювання.
2. Розвиток творчих здібностей педагогічних працівників та учнів шляхом впровадження педагогічних нововведень як засобу активізації пізнавальної діяльності.
До повідала методист Нефьодова О.П. В обговоренні прийняли участь заступник директора з НР Маркіна і.Г., викладач Кудляк І.Б. (дивись презентації).
Рішення педради:
- Педагогічному колективу створити сприятливі умови для розвитку та саморозвитку кожної особистості;
- Активізувати репродуктивну діяльність учнів, що розвиває память і навички репродуктивного мислення, використовуючи різноманітні форми та методи навчання;
- Враховувати під час планування освітнього процесу психологічні особливості різних категорій учнів, добирати відповідні їхнім особистісним характеристикам методи та форми організації навчання;
- Активізувати творчу активність учнів, в процесі якої учні самостійно зможуть здобувати знання, перебудовувати раніше отримані, здійснювати широке перенесення засвоєного на вирішення нових навчальних і практичних завдань;
- Проаналізувати вікові та індивідуальні особливості особистості учнів І курсу, статеві відмінності для обраних стратегій оргшанізації розумової діяльності.
Матеріали педради
|