Головна » 2015 » Листопад » 18 » Місяць сільськогосподарських професій
11:14
Місяць сільськогосподарських професій

У відповідності до плану методичної роботи, протягом жовтня в  нашому навчальному закладі проходив місяць сільськогосподарських професій, в ході якого кожен із педагогічних працівників даного напрямку мав можливість продемонструвати свою педагогічну майстерність та практичні навики з підготовки висококваліфікованих спеціалістів сільськогосподарського профілю.

 

Виховна година на тему «Вклонюся серцем учителю»

 

2 жовтня цього року усі педагогічні працівники відзначали своє професійне свято «День працівника освіти».

Саме цій не простій, але благородній професії вирішив присвятити виховну годину майстер виробничого навчання групи № 21 А. О, Атаманчук.

Основною метою стало бажання розкрити глибинну сутність педагогічної праці, виховувати любов і повагу до працівників навчальних закладів та прагнення удосконалювати культуру розумової праці.

Шлях до досягнення поставленої мети  супроводжувався  застосуванням таких інтерактивних методів  як евристична бесіда, міні-дискусія та мозковий штурм.

Протягом усього періоду в групі панувала дружня та невимушена атмосфера, учні із задоволенням поринали спогадами у далеке минуле та пригадували своїх перших вчителів, із захватом діставали з самих потаємних куточків своєї душі слова подяки тим педагогічним працівникам, котрі внесли  вагому лепту у формування їхньої особистості та перетворили бешкетників на поважних  юнаків.

 

Виробниче навчання на тему: «Робота з підготовки до зберігання сільськогосподарської техніки та знімання її з зберігання».

 

Завдання сучасного педагогічного працівника полягає в підготовці майбутніх кваліфікованих робітників з високим рівнем професійної компетенції, що будуть здатні до інтелектуальної і творчої діяльності.

Досягнути цього можливо тільки за умови посилення вимог до рівня проведення уроків виробничого навчання. Сьогодні уже не достатньо просто передати учням знання та домогтися від них відтворення за поданим алгоритмом. Завдання майстра виробничого навчання нового століття полягає у формуванні в учнів вміння продуктивно і якісно працювати, самостійно розв’язувати виробничі завдання будь-якого рівня складності.

Досягнути цього можливо за допомогою використання на уроках виробничого навчання інтерактивних форм та методів а також комп’ютерних технологій.

Саме такий – сучасний урок виробничого навчання провів 6 жовтня майстер виробничого навчання А. О. Атаманчук. Застосовуючи поєднання практичних методів навчання та демонструючи  відео фрагменти навчального матеріалу, він досягнув високого рівня набуття учнями практичних навиків із підготовки до зберігання сільськогосподарської техніки та знімання її з зберігання. Попри отримання учнями незабутніх вражень про такий цікавий та сучасний урок виробничого навчання Андрій Олександрович досягнув і виховної мети, а саме: підвищення зацікавленості учнів обраною професією та збільшення рівня мотивації до навчання.

 

Виховна година на тему: «14 жовтня – свято Покрови Пресвятої Богородиці, День Українського козацтва, День створення УПА, День захисника України»

 

У цей нестабільний період в нашій країні педагогічні працівники нашої методичної комісії намагаються максимальну увагу приділяти національно-патріотичному вихованню учнівської молоді.

Так, 16 жовтня майстер виробничого навчання І. О. Дяк провів виховну годину на тему «14 жовтня – свято Покрови Пресвятої Богородиці, День Українського козацтва, День створення УПА, День захисника України».

Основний зміст виховного заходу був спрямований на виховання в учнів почуття гордості за свою країну, готовності бути гідним її громадянином, відданості справі зміцнення державності, активної громадської позиції.

З метою цілісності розкриття тематики виховної години, Іван Омелянович вдало  поєднав  інформаційно-повідомляючий блок із застосуванням комп’ютерних технологій, зокрема це перегляд відеофільмів про створення УПА та мужність і відвагу захисників незалежності і територіальної цілісності України. За допомогою такого педагогічного рішення виховна мета стала досяжною, робота  ефективнішою, а величезний об’єм інформації – досяжним.

 

                              

 

Педагогічна майстерня (обласний семінар): «Організаційно-методичне забезпечення методичної комісії. У пошуках нових форм та методів… Освітні інновації.»

 

Усім нам відомо, що сучасний ринок праці диктує нові умови, що крокують в ногу з розвитком науково-технічного прогресу. Тому, особливим попитом  користуються конкурентоспроможні фахівці, які готові працювати в новому, більш інтенсивному режимі, в нових умовах та у відповідності до нових технологій.

Зважаючи на це, 15 жовтня, в рамках проведення місяця професії, на базі нашого навчального закладу, викладачем професійно-теоретичної підготовки, головою методичної комісії сільськогосподарських професій С. Є. Візнюк було проведено обласну методичну секцію для голів методичних комісій сільськогосподарських професій на тему: «Організаційно-методичне забезпечення методичної комісії. У пошуках нових форм та методів… Освітні інновації.»

Почесними гостями даного педагогічного дійства були куратори сільськогосподарських професій НМЦ ПТО в Тернопільській області В. П. Дзюблюк і В. Т. Басарабчук. 

Уся зустріч була проведена в форматі пропаганди передового педагогічного досвіду роботи членів методичної комісії сільськогосподарських професій по впровадженню у свою педагогічну діяльність освітніх інновацій, які відіграють провідну роль в інтенсивному реформуванні освіти у відповідності до вимог часу.

Особливу увагу Світлана Євгенівна зосередила на тому, що традиційна освіта, орієнтована на передавання знань, умінь та навичок, не встигає за темпами їх нарощування.  В той час, як суспільству майбутнього потрібні люди з актуальними знаннями, гнучкістю і критичністю мислення, творчою ініціативою та високим адаптаційним потенціалом, ми вперто крокуємо стежинами традиційної освіти та передаємо дітям знання, які були здобуті людством 200-400 років тому.

Зважаючи на це зростають вимоги до особи педагога, і готовності його до переходу на новий рівень педагогічної діяльності – інноваційний. Тільки сучасний педагог зможе виховати сучасного учня, учня, який стане конкурентоспроможним фахівцем на сучасному ринку праці.

 

 

Виховна година професійного спрямування до Дня автомобіліста.

 

Підготовка висококваліфікованого спеціаліста можлива тільки за умови любові учня до обраного фаху та його бажання підвищення своєї професійної майстерності. Розвивати такі якості можливо тільки в комплексі поєднавши належну професійно-теоретичну підготовку, професійно-практичну підготовку та направивши виховну роботу на підвищення любові до обраної професії.

Чудовим прикладом такої виховної складової стала виховна година професійного спрямування до Дня автомобіліста,, проведена 23 жовтня майстром виробничого навчання 31 групи М. П. Навроцьким

В ході її проведення учні мали змогу ознайомитись з історією вітчизняного автомобілебудування, науково-технічною діяльністю відомих винахідників та раціоналізаторів.

Беззаперечним доказом зацікавлення учнів даною темою стала заздалегідь проведена ними пошукова робота з підготовки рефератів, які вони із задоволенням демонстрували і коментували  усім присутнім.

 

 

Урок теоретичного навчання

по предмету «Сільськогосподарські машини»

 

Естафету по продовженню проведення місяця професії перейняв викладач професійно-теоретичної підготовки, спеціаліст вищої категорії – Топольницький Михайло Ізидорович.

Саме він 27 жовтня провів урок теоретичного навчання з предмету «Сільськогосподарські машини» на тему: «Молотарка. Молотильний апарат.» для учнів другого курсу.

Зміст уроку був побудований у відповідності до загальнопедагогічних та методичних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей контингенту навчальної групи.

Весь теоретичний        матеріал знаходив широке поєднання із демонстрацією відеофрагментів за допомогою технічних засобів навчання.

Михайло Ізидорович вдало поєднав елементи традиційної освітньої технології із інноваційною, що дало змогу учням не тільки  засвоїти нові теоретичні знання з даної теми, але й підвищити їх мотивацію до навчання та  розвитку індивідуальних здібностей з обраного фаху в цілому. 

 

 

Перший етап конкурсу фахової майстерності серед учнів спеціальності «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва».

 

Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці.

Гордон Драйден

 

Саме під таким девізом 28 жовтня на базі нашого навчального закладу було проведено конкурс фахової майстерності під час якого змагалися в теоретичній обізнаності та практичних навиках учні третього курсу професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва».

Усім нам відомо, що практика є важливою ланкою на шляху пізнання світу, адже на уроках професійно-теоретичної підготовки учні дістають відповідні теоретичні знання з науки, яку вони вивчають, але ці знання необхідно осмислити з точки зору практики та знайти їм застосування.

Нажаль, сьогодні надто низький рівень забезпечення професійно-технічних навчальних закладів сучасним обладнанням, устаткуванням та сільськогосподарською технікою. Тому, з метою підвищення ефективності практичної підготовки наших учнів, директор училища О. В. Іванілов   намагається підтримувати міцні партнерські відносини з підприємцями різного рівня. Даний конкурс не  є виключенням. У його проведенні провідна роль належить керівнику ПАП ,,Обрій” (Чортківського району), приватному підприємцю С. Г. Данилишину. Саме він надав у користування сільськогосподарську техніку для втілення у реальність задумки членів методичної комісії сільськогосподарських професій, зокрема майстра виробничого навчання М. П. Навроцького, про проведення конкурсу фахової майстерності.

Основна мета полягала у набутті учнями практичних навичок при комплектуванні машинно-тракторного агрегату для основного обробітку ґрунту, підготовки його до роботи та проведення оранки.

Кожен механізатор знає, що оранка, це процес, від якого залежить рівень накопичення вологи і сприятливих речовин в ґрунті, розвиток кореневої системи, а в подальшому і врожайність сільськогосподарської культури. Тому, основними агротехнічними вимогами, що ставляться до оранки є:

  • оранка проводиться на певну глибину, яка суто індивідуальна у кожному випадку, проте дозволяє відхилення від середнього її показника приблизно на 5%;
  • борозни під час оранки повинні бути прямими і рівними. Усі корпуси плуга повинні утворювати ідентично рівні пласти;
  • поверхня виораного поля повинна бути без огріхів. На ній не має місця глибоким рознімним борознам і високим гребеням.

Виходячи із вище перелічених агротехнічних вимог, організаторами конкурсу, під керівництвом заступника директора з НВР А. М. Бонді, було розроблено критерії оцінювання.

Переможцями стали учні 31 групи Музика Назар, Кавулич Дмитро, Малиновський Назар, Гачківський Василь, які впевнені, що бути професіонал це означає бути кращим у своїй сфері, а досягнути цього можливо тільки за умови постійної плідної роботи над собою, саморозвитку, самовдосконалення та любові до обраної професії.

Конкур фахової майстерності являється тільки однією краплиною того резерву, який створює потужний потік при підготовці висококваліфікованих робітників у Державному навчальному закладі «Чортківське вище професійне училище».

 

 

 

Категорія: Методична комісія трактористів | Переглядів: 281 | Додав: VTR | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Онлайн заява

 

Пошук

Календар

«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 78

Шукайте нас тут:

Банери

 

 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0