Головна » 2018 » Лютий » 12 » Методичний міст "Вчитель - вічний учень "
17:17
Методичний міст "Вчитель - вічний учень "

112 лютого 2017 року заступник директора з навчальної роботи Маркіна Ірина Геннадіївна провела спільне засідання школи педагогічної майстерності та школи молодого педагога на тему : МЕТОДИЧНИЙ МІСТ    " Вчитель – вічний учень".
Система професійної підготовки учительських кадрів являє собою цілісний процес, у структурі якого особливе місце займає творча діяльність досвідчених педагогів та робота молодих вчителів, їхня адаптація до вимог професії. Школа передового педагогічного досвіду — це одна з форм роботи з підвищення кваліфікації вчителів, форма поширення та впровадження педагогічного досвіду, а також його формування й удосконалення. 
Передовий педагогічний досвід — це результат творчої діяльності педагога з елементами новизни, спрямований на розв'язання актуальних завдань навчання й виховання. 
Робота з молодими вчителями повинна бути систематичною й спрямованою на вдосконалення всіх компонентів готовності молодого спеціаліста до педагогічної діяльності. Практика роботи свідчить, що процес адаптації молодих вчителів до навчальної діяльності значною мірою обумовлений ступенем і характером допомоги, яку молодий учитель одержує від досвідчених учителів, колег. Виправдала себе практика участі молодих учителів у різних формах методичної роботи як спостерігачами, так і активними учасниками. 
Досить перспективною й продуктивною формою вдосконалення професійної майстерності вчителів є спільна діяльність досвідчених і молодих спеціалістів.
Методичний міст — одна з активних форм методичної роботи, різновид 
дискусії. Проводять із метою розвитку практичних навичок. Під час проведення методичного мосту слухачі вдосконалюють свої 
аналітичні вміння. До участі в цій нетрадиційній формі методичної роботи були залучені викладачів, майстрів виробничого навчання,вихователів.
Мета засідання: 
•    поширення передового педагогічного досвіду роботи;
•     удосконалення педагогічної майстерності; 
•    підвищення мотивації професійної діяльності;
•    активізувати творчий потенціал педагогічних працівників ;
•    удосконалити знання, уміння і навички організації різних видів педагогічної діяльності;
•    стимулювати бажання педагогів підвищувати свій фаховий рівень.        

 

Матеріали додаються   

Категорія: Школа молодого педагога | Переглядів: 42 | Додав: VTR | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
close