Час від часу всім нам доводиться вислуховувати претензії - від близьких, колег, клієнтів, партнерів і просто випадкових людей. Реагуємо ми на них по-різному: в залежності від характеру, віку, темпераменту,
виховання. Буває, що почуття образи нас буквально переповнює. Що ж робити в такій ситуації? Чи можна таки отримати користь з такої критики? Можна! Якщо використовувати одну чарівну формулу, яка нейтралізує будь-яку претензію.
Цю чарівну формулу описала у своїй книзі «Успіх - справа особиста» психолог Марина Мелія. Звучить вона так: «так - але - давайте.»
Крок перший. Скажімо: «Так!»
Коли ми чуємо претензію у свій бік, в якій би формі вона не прозвучала, потрібно,
...
Читати далі »