МЕТОДИЧНА КОМІСІЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПРОФЕСІЙ
 

ГОЛОВА



Візнюк С.Є.,

викладач 

 

До складу методичної комісії сільськогосподарських професій входить 8 педагогічних працівників нашого навчального закладу, з яких 3 – викладачі професійно-теоретичної підготовки (Топольницький М. І. – спеціаліст вищої катеорії, Візнюк С. Є. – спеціаліст ІІ категорії, Фарійон Н. А. – спеціаліст)  і 4 – майстри виробничого навчання (Навроцький М. П., Дяк І. О., Долинний І. С. – 12 тарифний розряд, Атаманчук А. О. – 9 тарифний розряд).

 

 
 
ЧЛЕНИ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ
 
 

 


Топольницький

Михайло Ізодорович

викладач

 

   

Фарійон

Наталія Анатоліївна

викладач

 

Навроцький

Михайло Петрович

майстер

 

Дяк 

Іван Омелянович

майстер

 

Долинний

Іван Степанович 

майстер

 

Атаманчук

Андрій Олександрович

майстер 

Данилишин 

Галина Василівна

викладач

Рудик

Іван Богданович

майстер

 

 

 

 

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ:

  • Вивчення змісту навчальних планів і програм та внесення пропозицій щодо їх удосконалення.
  • Вивчення наказів, інструктивно-методичних листів і розробка заходів з їх реалізації.
  • Обговорення переліків навчальних робіт, планів виробничого навчання, комплексних контрольних завдань для проведення поетапної кваліфікаційної атестації.
  • Розгляд змісту і результатів проведення перевірних і кваліфікаційних пробних робіт.
  • Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів і професій; аналіз стану і результатів навчально-виховного процесу, результатів методичної роботи педагога.
  • Розробка заходів з підвищення якості навчання і виховання учнів.
  • Вивчення і використання в навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, ППД, аналіз результатів цієї роботи.
  • Обговорення заходів з КМЗ навчально-виробничого процесу, методичних рекомендацій з ефективного використання дидактичних матеріалів, створення засобів навчання.
  • Обговорення планів позакласної роботи з учнями з предмета, предметних місяців, олімпіад тощо.
  • Огляди методичної літератури, фахових видань.
  • Обговорення підготовлених методичних матеріалів, відкритих уроків та позаурочних заходів.
  • Творчі звіти викладачів та майстрів в/н про роботу над обраною методичною темою (обов’язково тих, хто атестується).
  • Обговорення питань про роботу з обдарованими учнями.
  • Аналіз результатів діагностичних заходів, державної підсумкової атестації,  державної кваліфікаційної атестації учнів, проведення поетапної кваліфікаційної атестації.
  • Доведення до відома інформації про результати участі у роботі обласних заходів НМЦ ПТО.
  • Вивчення практики роботи виробничих підприємств.
  • Виявлення, вивчення, узагальнення передового педагогічного досвіду.
  • Розробка рекомендацій щодо забезпечення взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної  підготовки учнів.
  • Аналіз результатів перевірок ПТНЗ, внутрішнього контролю, розробка пропозицій та рекомендацій з поліпшення навчально-виховного процесу;
  • Організація наставництва, надання допомоги молодим педагогічним працівникам; організація взаємовідвідування уроків, відкритих уроків та їх обговорення.
  • Організація самоосвітньої роботи членів комісії.

 

ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ

НА 2016-2017 н.р.

АНАЛІЗ РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ

ЗА 2015-2016 Н.Р.

Засідання методичних комісій проводилися щомісяця.

Між засіданнями методичних комісій педагогічними працівниками, що входили до її складу, також здійснювалася відповідна методична робота, а саме:

1. Консультаційна допомога учням для ліквідації прогалин в знаннях учнів і попередження відставання в навчанні:

  • Здійснення диференційованого підходу до учнів з урахуванням працездатності, нахилів, інтересів.
  • Позакласна робота.
  • Система роботи щодо складання завдань різного рівня складності для індивідуальної роботи з учнями.
  • Організація і методика проведення індивідуальної роботи з учнями на різних етапах уроку.
  • Спільна робота майстра в/н і викладача.

2. Встановлення шляхів і методів розвитку мислення високого рівня:

  • Розробка системи завдань для інтелектуального розвитку і їх застосування на уроці.
  • Різні види пошукової самостійної роботи учнів на уроці (розробка інструкційно-технологічної документації, аналіз робочих креслень, розв’язування експериментальних задач, лабораторні досліди і практичні роботи, раціоналізаторська діяльність).
  • Форми проблемного навчання , сучасні технології навчання і виховання.

3. Удосконалення способів закріплення і поглиблення знань.

4. Ефективність застосування сучасних ТЗН, ППЗ на уроках теоретичного і виробничого навчання.

5. Складання рекомендаційних переліків питань та списків літератури для самостійного вивчення викладачами та майстрами виробничого навчання.

6. Участь у різних формах масової методичної роботи.

7. Консультації, співбесіди з викладачами з питань підвищення педагогічної майстерності.

8. Консультативна допомога та надання рекомендацій щодо самоосвітньої діяльності викладачів.

9. Підготовка пропозицій щодо удосконалення навчально-програмної документації.

10. Участь у підготовці і проведенні педагогічної ради.

11. Допомога в роботі методичної комісії.

12. Надання допомоги молодим педагогам у виборі форм та методів навчання та виховання учнів.

13. Робота з учнями, які мають підвищену мотивацію навчально-пізнавальної діяльності.

14. Робота із учнями, які потребують додаткової уваги психолога навчального закладу.

15. Участь у підготовці і проведенні конкурсу фахової майстерності серед учнів групи № 31.

16. Взаємовідвідування відкритих уроків теоретичного та виробничого навчання, а також позаурочних заходів.

17. Підготовка до проведення захисту дипломних та творчих робіт.

18.  Систематизація досвіду, отриманого після відкритих заходів викладачами та майстрами виробничого навчання училища.

Таким чином, робота методичної комісії:

•        являлася  тим стимулом, який забезпечує пожвавлення освітнього середовища, стимулює педагогічний склад до інновацій як технологічних так і навчальних, покращує якість освіти майбутнього робітника;

•        завдання, які поставлені перед членами методичної комісії, сприяли виробленню позитивного поля фахового колективізму, забезпечували обмін знаннями та досвідом, корегували роботу відповідно до державних стандартів навчання кваліфікованих робітників;

•        діяльність методичної комісії сприяла виробленню покращених форм роботи, удосконаленню набутих і апробованих форм; забезпечувала критичний підхід до реалізованих заходів.

 

МЕТА І ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ

НА ПОТОЧНИЙ РІК

Мета і завдання методичної комісії визначається навчальними планами і програмами, новаторськими ідеями, впровадженням інноваційних педагогічних і виробничих технологій у навчальний процес. Членами методичної комісії планується продовжувати здійснювати науково-методичне забезпечення викладання відповідного предмета, професії, вести  творчу пошукову, теоретичну та експериментальну роботу.

У поточному навчальному році  розпочали роботу над першим етапом методичного проекту «Формування компетентної особистості для життя в інформаційному суспільстві». З цією метою, викладачами та майстрами виробничого навчання здійснюватиметься апробація єдиної методичної мети у відповідності до тем самоосвіти, а саме:

Розвиток творчої активності учнів у процесі виховання.

Організація групової та індивідуальної форм навчання як передумова ефективності навчально-виховного процесу.

Гуманізація стосунків учасників навчально-виховного процесу.

Впровадження  міжпредметних   зв’язків в виробничому навчанні.

Впровадження інноваційних технологій при проведенні уроків виробничого навчання.

Застосування нетрадиційних форм навчання на уроках виробничого навчання.

Мотивація, як ключовий фактор засвоєння навчальної інформації.

В основі планування роботи методичної комісії лежать такі принципи:

гуманізм;

демократизація – активізація участі всіх учителів у плануванні діяльності методичної комісії;

науковість;

аналітичність;

системний підхід – збалансованість плану роботи методичної комісії з планом роботи школи;

перспективність – спрямованість на кінцевий результат;

спадкоємність – «пов’язаність» усіх планів у навчальному закладі;

ритмічність – рівномірний розподіл усіх заходів протягом року між членами методичної комісії;

конкретність;

реальність – досяжність;

динамічність – змінність під впливом зовнішніх і внутрішніх умов;

принцип головної ланки – вибір головних завдань на навчальний рік.

Планується проведення місяця професії, відкритих заходів та уроків, конкурсу професійної майстерності майстрів виробничого навчання.

 

 

Форма входу

Онлайн заява

 

Пошук

Календар

«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 70

Шукайте нас тут:

Банери

 

 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0