МЕТОДИЧНА КОМІСІЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ, ВИХОВАТЕЛІВ, КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ
 

ГОЛОВА



Чоловська

Тетяна Кузьмівна

викладач 

 

Методична комісія класних керівників включає 21 викладачі, 3 вихователі та 2 керівники гуртків, з них 11 мають вищу категорію,  6 – І категорію,  3– ІІ категорію,  1 викладач має категорію «спеціаліст», 10 педагогів мають педагогічне звання «Старший викладач».

Методкомісія включає  4  молоді класні керівники, над якими призначене наставництво з боку досвідчених педагогів.

 

 
 
ЧЛЕНИ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ
 
 

 


Блаженко

Надія Романівна

викладач

 

 

   

Стула

Тамара Миколаївна

викладач

 

Білецька

Ольга Володимирівна

викладач

 

 

Дудяк

Віктор Богданович

викладач

 

Кудляк

Ірина Богданівна

викладач

 

Візнюк

Світлана Євгенівна

викладач

 

Садовська

Надія Ігорівна

викладач

 

Чорній

Михайло Петрович

викладач

 

Мимохід

Оксана Євгенівна

викладач

 

Паньків

Андрій Романович

викладач

 

Паньків

Марія Дмитрівна

викладач

 

Джумак

Галина Петрівна

викладач

 

Живинюк

Віталій Євгенович

викладач

 

Шамрило

Юрій Іванович

викладач

 

Побуринна

Ірина Володимирівна

викладач

 

Юзишин

Наталія Андріївна

викладач

 

Волощук

Світлана Василівна

вихователь

 

Вархол

Наталія Петрівна

викладач

 

Бондя

Дарія Казимирівна

викладач

 

Кулеба

Василь Михайлович

викладач

Стуга Леся

Михайлівна

вихователь

 

Данилишин

Галина Василівна

викладач

 

Ожга

Василь Іванович

вихователь

 

 

 

ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ

НА 2017-2018 н.р.

Підвищення рівня фахової майстерності класних керівників ти вихователів;

Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду класних керівників;

Сприяння вдосконалення системи виховної роботи, спрямованої на покращення умов до розвитку, саморозвитку особистості учня;

Вдосконалення систем виховної роботи, спрямованої на виявлення та розвиток обдарованості у дітей;

Сприяння вдосконаленню системи превентивного виховання учнів;

Оптимізація системи виховної роботи з учнями, які є сиротами чи позбавленні батьківського піклування.

Функції методичного об’єднання класних керівників

 

Організовує вивчення та впровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм, методів виховної роботи;

Обговорює матеріали узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріали атестації класних керівників;

Оцінює роботу членів об’єднання, клопочеться перед адміністрацією училища про заохочення класних керівників;

Вивчення узагальнення а впровадження в практику досягнень педагогічної науки, передового педагогічного досвіду виховання учнів;

Організація конкурсу «Кращий класний керівник»

Надання конкретної методичної допомоги класним керівникам в організації виховної роботи в групах;

Створення в методичному кабінеті методичного фонду з питань виховання (доповіді, реферати, сценарії, матеріали досвіду роботи)

 

ДО УВАГИ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ:

Згідно з рекомендаціями голови обласної методичної секції голів метод комісій класних керівників ПТНЗ та з метою підвищення якості роботи класних керівників у 2017-2018 н.р. потрібно:

  • При проведенні відкритих виховних заходів використовувати різні дидактичні матеріали та мультимедійні технології;
  • Основним пріоритетом діяльності класного керівника вважати роботу по самовдосконаленню (системне вивчення психолого-педагогічної літератури, безпосередня участь в роботі метод комісії, підготовка до виступів на засіданнях педради, проведення батьківських зборів, написання методрозробок виховних заходів, творчі звіти класних керівників, тощо)
  • Кожному класному керівникові на протязі року:
  1. Організувати написання листів воїнам АТО;
  2. Організувати патріотичні флешмоби;
  3. Провести урок мужності;
  4. Взяти участь у складанні альбому: «Визначні місця Тернопільщини»;
  5. Оформити реферат виховної тематики (перелік тем додається)
  6. Організувати поповнення учнями бібліотечного фонду училища;
  7. Продовжити працювати над оформленням портфоліо класного керівника;

Оголошується конкурс: «Кращий класний керівник»

Конкурс проводиться з метою сприяння зростанню престижності звання класного керівника, його ролі і статусу як компетентного педагога XXI століття у виконанні завдань, покладених Законом України «Про загальну середню освіту» та «Про професійно-технічну освіту».

Основним завданням конкурсу є:

  • Удосконалення фахової майстерності класних керівників;
  • Вивчення досвіду кращих класних керівників, які ефективно використовують різноманітні форми і методи виховної роботи, інноваційні виховні технології;

Популяризація педагогічних здобутків класних керівників – новаторів; створення інформаційно-освітнього простору з питань роботи класних керівників.

 

 

 

 

План роботи МК на 2017-18 нр.doc

"ЗАВАНТАЖИТИ"

Форма входу

Онлайн заява

 

Пошук

Календар

«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 78

Шукайте нас тут:

Банери

 

 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0